Translate

dilluns, 14 de gener del 2013

demanant una substitució a l'administració

Com està passant a tantes escoles, quan hi ha una baixa d'una mestra el departament d'ensenyament no envia una substitució fins després de 10 dies lectius (és a dir, dues setmanes!).
Els altres mestres han de suplir aquest problema, i els nostres fills i filles resten menys atesos.

Ara, ens trobem amb el cas de la baixa d'una mestra de cicle inicial.

Hem decidit iniciar dues accions de reclamació davant l'administració educativa (el Consorci d'Educació de Barcelona ):

1.Les mares i pares trucarem en horari d'atenció al públic (de 9 a 13 h) per queixar-nos de la situació. 
El telèfon és el de la centraleta del Consorci, i cal demanar per Recursos Humans o Inspecció Educativa.

Telèfon centraleta: 93 551 10 00


2. Donem en el registre del Consorci una carta de reclamació.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada